2010. március 5., péntek

Kultúr: Capa kiállítás - Szeged

Igaz, már egy ideje tart, de csak most jutottam odaáig, hogy megosszam veletek, hogy Szegedre a Móra Ferenc múzeumba érkezett a híres-neves Robert Capa fotókiállítása.

A február 19-én nyílt kiállításon saccperkábé 57 eredeti Capa fotó lesz látható, amit diákok és nyugdíjasok 400,  felnőttek 700, családok pedig (2 felnőtt + max3 gyerek) 1200 jó magyar forintért tekinthetnek meg április 25-ig.

Ahogy lesz időm biztos, hogy ott leszek, lévén a hét napból 5-öt Szegeden vagyok... Aki környékbeli és van 1-2 óra szabad ideje szerintem nézzen el a Tisza-partra, biztos más lesz mint a könyvekben... :) 

"A háború nekem olyan, mint egy öregedő színésznő - egyre veszélyesebb és fotón mind kevésbé ábrázolható" /Robert Capa/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése