2009. augusztus 10., hétfő

50mm?

A Spottr csapatának felhívása szerint készítsünk olyan fotóblogot, melyekre olyan képek kerülnek fel amik kizárólag 50mm-es fix-el készültek.
Namármost az indítványozás alapján kedvet kaptam én is egy blogot nyitni, viszont 50-es hiányában kénytelen voltam 58mm-el "beérni"... Így ugyan kiestem a Spottr által szervezett "csapatból", de saját örömömre - no meg talán a látogatók örömére is - nekiindultam serényen.

Ha netán kedvet kapnátok ti is egy 50-es - vagy akármilyen - blog indításához akkor pár kattintással ti is indíthattok egyet (mondjuk http://www.tumblr.com/), vagy tekintsétek meg a http://58mm.tumblr.com-ot. :)

2 megjegyzés:

  1. Jó ötlet! Nagyon kíváncsi vagyok miket fogsz még mutatni a Helios-szal! Az, hogy én is vettem egy ilyen obit, gyakorlatilag a Te Flickr galériádnak is köszönhető (napi bók :)).
    Nekem is nagyon tetszik ez az obi mióta megvan. Egyedüli problémám, hogy csak mozdulatlan embereket, tárgyakat tudok vele fotózni. Dehát hova sietünk?! :) ...meg majd lehet néha a bemozdulás is érdekes lesz egy-egy képen.
    Hajrá-hajrá!

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen! :) Úgy tűnik a Napi Bók rovatot is lassan be kell vezetni... :)

    Nos igen, a Helios-al nem feltétlenül fogsz sportot fotózni, de azért ha sokat használja az ember már egész pontosan lehet vele "célozni". Nemrég lőttem pár képet egy alig kivilágított hangárban egy koncerten és meglepően pontosan tudtam élességet állítani (még a Pentacon 135-össel is)

    Üdv!

    VálaszTörlés