2010. április 10., szombat

Megjelent

Valószínűleg nem változott meg a világ, nem lett 2010. március 17-e nemzetiünnep, nem volt benne a híradóban, sem a Fókuszban, de a Petőfi Népe Agrárhíradó nevű mellékletében igen.
Vajon miről beszélek?


A fent látható formában nyomtatásba került egy fotóm az éppen gyomirtást végző John Deere 4720-as hidastraktorról. Lentebb mellékelem az eredetit is.



Pentax K100D + Pentacon 135/2.8 @ 2.8

Az ilyenkor szokásos eljárás hála az égnek elmaradt, a cikk írója engedélyt kért a kép felhasználására és persze szíves örömest rendelkezésére bocsájtottam.
Annyi kis csalás azért van a dologban, hogy a fotó, saját traktorról készült, plusz a cikk írója is jó ismerős, dehát nem is az a lényeg. :)

A történet egyetlen apró szépséghibája talán, hogy a nevemet elfelejtették odavésni, de mivel lehet, hogy az ismerős felejtett el szólni ezért nem fogok hisztit csapni, inkább örülök, és büszke vagyok, hogy leközölték a fotót.

Ugyanezen a napon készült a tavalyi bejegyzésben feltett képem is.

A képeket ne vidd el! Minden jog fenntartva!
All rights reserved! Don't use this (and any other) picture(s) without my written permission!

3 megjegyzés:

  1. Köszi mindkettőtöknek! :)
    Ahogy írtam: kis hal vagyok én a fotósok között, ezért a kis "sikereknek" is nagyon örülök!

    VálaszTörlés